Cari Blog Ini

Jumaat, 3 Disember 2010

Dengan harga RM53 aku di raba-raba abg Bangla

Sejak balik tempat yang best untuk mengurut hari tu, aku macam addict untuk mengurut lagi. Aduyai.... masak... dapat housemate tak reti mengurut (hehehe), ada kawan yang boleh mengurut tapi tak bole nak tolong free. Last-last cari tempat yang berbayar.

Aku dah serik pergi rumah-rumah makcik pakcik yang kononnya boleh urut kaki aku secara batin atau dari jauh. TIPOOOO! Dah lah sekejap, pastu sakit lagi.

Aku ke sini untuk try tempat spa dan massage yang agak besar di sekitar Kuala Selangor.

Kerusi tu empuk. Amat lazat untuk tido lama-lama. Tapi malangnya aku bayar untuk sejam saja. Papa, if you read this please buy this chair/couch for me. Please...

Machine ni dok vibrate bagi geli kaki aku. Tapi sebab air panas, aku suka lah...

Konon-konon bila dah ada berrylicious kat tangan boleh la dok surf internet.
Dah sedap sangat kena massage, (sedap-sedap sakit la tapi...) akhirnya aku tertidur. Tido-tido ayam je lah. Kudrat lelaki dengan perempuan siam rasa macam tak ada beza. Dua-dua best. Mesti ada orang cakap, "ni lelaki bukan muhrim, bersentuhan." Mmm, macam ni lah aku niat nak pampered diri sendiri. Takde niat nak stim dengan abang bangla ni, maka jangan persoalkan persentuhan antara bukan muhrim.


Ada orang kata mahal. Mungkin la kot. Tapi puas hati. Terasa dia urut. Harga RM53 bukan setakat foot massage je, lepas kaki dia urut belakang badan, tengkuk dan kepala serta muka aku. Haip, mesti la dia cuci tangan dulu sebelum nak sentuh muka aku kan? Apa lah... Kalau harga happy hour RM38 rasanya.

Cuma masa dia urut belakang aku tu my notty tought came up, aku cakap dia nak meraba. Hahaha! Mana tak, masa dia pegang bahagian lengan yang hampir dengan ketiak aku, kan dah dekat sangat dengan kawasan dada aku tu. Tapi open-air tu, tak kan nak buat onar pula. Kan?

Nanti nak try body massage pula. RM78-2hours time Happy Hour. Body massage fully handle by china woman la. Jom try!

Setakat ini dahulu,

7 ulasan:

  1. kalau aku suruh laki aku ja yang urutkan.... heheheeh

    BalasPadam
  2. Kalau i tlg urutkan bole....ngeee...owh nak kerusi tuh eh...baik...

    BalasPadam
  3. siti
    hang lain la... hang dah berlaki... aku ni nak urut free, nak dapat tang mana???

    ps: jgn nak suruh aku kawin cepat2... SEMAK kepala!!!

    abam
    nak suruh u yang urut?? tak pe la.. takat 5-10minit je boleh... pastu tak dak arrr...

    as
    heheheh tu bukan kutuk.. tu realiti.... lalalala

    BalasPadam
  4. ouh tak boleh mintak pmpn urut ke? kot2 tak sengaja abg bangla tu miang :p haha RM53? not bad harga

    BalasPadam
  5. mie
    bertuah la sangat.....

    nazihahisa
    pmpn buat urut full body... bangla buat kaki je...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...